fredag 19 mars 2010

Starten

Hej mitt namn är Ann-christine och jag är en glad men lätt förrvirrad tjej på nyss fyllda 33 år. Min blogg kommer att handla om min vardag men också om min kamp mot min kraftiga övervikt och barnlöshet. Har under många år kämpat och slitit för att gå ner i vikt, lyckats gå ner ett antal kilon för att sen gå upp i vikt igen. Dålig karaktär ja kanske. Bloggen
kommer också att handla om min underbara familj och våra djur. Jag hoppas att det är några som kanske blir intresserade att följa min blogg om inte annat så känner jag att jag behöver skriva av mig och få ut den frustration som ibland infinner sig.
Jag har nu äntligen fått en remiss skickad för en Gastric bypass operation och ska inom tre månader få komma till kirurgiska kliniken i Sundsvall. ett år senare än vad som var tänkt då läkaren jag träffade i februari 2009 GLÖMDE skicka min remiss.......
Nog ältat om det just nu, vi hörs igen i morgon KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar