måndag 29 mars 2010

Helgen

Vägde mig i Fredags -3,1kg måste jag vara nöjd med.
Helgen i övrigt har varit toppen jag och Thomas for i fredags ner till Sunsvall och bodde på Ibis hotell två nätter. Lite lyx måste man unna sig ibland.
Fredagkväll åt vi middag på Jop`s, som låg alldeles bredvid hotellet. Vi åt båda plankstek, men varken Thomas eller jag orkade äta upp, till det unnade vi oss varsin öl. Senare på kvällen for vi på ett ställe som heter Allstar före detta O`learys och tog varsin drink. Sen for vi tillbaka till hotellet då man haft en hektisk vecka bakom sig.'
På lördagen började vi med att äta hotellfrukost för att sen traska ner på stan för lite shopping. Vi hittade en jättenygg jacka åt Thomas och jag unnade mig en ny parfym på Kicks plus lite annat smått och gott.
På kvällen kom Bettans kusin Theresè till oss på hotellet och vi bjöd henne på några cider innan vi begav oss till Avenyn där Standut blaak spelade, de var faktiskt ganska bra.
När vi kom hem på Söndagen så var man ganska slut, men vi avslutade helgen med att se Johan falk operation näktergal, den va bra.
Summa sumarum så har det varit en kanon helg och jag känner att jag har skött mig angående maten.
Kram på er på återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar