onsdag 24 november 2010

Färgning och klippning på schemat

Idag efter jobbet ska jag till min älskade mor och klippa o färga håret. Vi i våran familj har alltid haft det previlegiet att ha en mamma som är duktig på hår. Men så fick vi även stå ut med att vara försökskaniner när vi var små, med varierat resultat. Kommer ihåg att jag och mina syskon nästan alltid var korthåriga med stubb och kortklippt lugg, ryser lite vid tanken :)
Nu är det bara sex dagar kvar innan jag och Catarina tar tåget ner till Stockholm, övernattning på Rest and fly för att sedan tidigt på torsdagmorgon flyga till Egypten och Hurghada där vi ska bo på ett kanonfint hotell som heter Grand resort.
Nä nu åter till verkligheten, ha en fortsatt bra dag KRAM

1 kommentar:

  1. Haha ja herregud det finns nog en anledning till att jag aldrig haft kortare än page från att jag själv fått bestämma...=)! Men duktig är hon, vår mamma!
    Kul med färgning och klipp, behövs här oxå!
    Pöss o kram!

    SvaraRadera